Wat ga je doen?
Beheren en optimaliseren van alle KIVI-social mediakanalen (de belangrijkste kanalen zijn LinkedIn, Instagram, YouTube en Facebook. Verder zijn we de kanalen X/Twitter, TikTok, en Pinterest aan het testen).
Opzetten, uitvoeren en monitoren van paid campagnes (o.a. LinkedIn Ads, Meta Ads, Pinterest Ads).
Ontwikkelen van creatieve content (posts, visuals, korte video’s) in samenwerking met collega’s en bureaus.
Netwerken en de interactie opzoeken via de social kanalen met leden en potentiele partners.
Monitoren van statistieken en rapporteren van de resultaten, met aanbevelingen voor optimalisatie.
Signaleren van trends en kansen in social media en online marketing.
Adviseren hoe social media kan bijdragen aan de bredere communicatiestrategie van KIVI.
Jouw skillsset
Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in social media marketing (paid en organic).
Je bent creatief, proactief en sterk in storytelling.
Je hebt ervaring met advertising platforms (LinkedIn, Meta, Pinterest)
Ervaring met Google Ads is een sterke pre.
Je weet data te vertalen naar concrete verbeteracties.
Je hebt affiniteit met techniek en innovatie, of de nieuwsgierigheid om je erin te verdiepen.
Je schrijft foutloos Nederlands en Engels.